Welkom, gast! Aanmelden or Registreren

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
plaatsen speakers
02-17-2010, 09:14 PM
Bericht: #1
plaatsen speakers
hoi,
heeft er soms iemand speakers bijgeplaatst achteraan(in de deuren) in zijn stepway,en zo ja waar bent u gebleven met de bedrading en is dit moeilijk? mvg? jan
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-20-2010, 10:21 PM
Bericht: #2
RE: plaatsen speakers
(02-17-2010 09:14 PM)Jan schreef:  hoi,
heeft er soms iemand speakers bijgeplaatst achteraan(in de deuren) in zijn stepway,en zo ja waar bent u gebleven met de bedrading en is dit moeilijk? mvg? jan

Hoi jan,

Ben je er al achter of er bedrading voor de achterspeaker liggen.

grt alfred

Dacia Sandero Stepway 1.6 MPI[/i]
(Grijs Platine)
(Pack Electric)
(Pack Exclusive)
(tevens een trekhaak).
Reageren op dit bericht
02-21-2010, 01:32 AM
Bericht: #3
Ik heb achteraan speakers geplaatst en inderdaad er is geen bekabeling in de achterportieren.
Het lijkt een hele klus maar valt eigenlijk nog goed mee.
Het moeilijkste is de kabel door de midden stijl halen en ook de kabel door het flexible stuk dat tussen de middenstijl en de deur zit is geen makie.Confused
Je hoeft niks los te maken behalve het plastiek op de middenstijl.dat maakt het geleiden van de kabel makkelijker.
Dan de kabel onder de brede rubber plaatsen ( rubber beetje opheffen)
Via onderkant dashbord zo naar opening radio.
Dat is het zo een beetje in het kort uitgelegt.Wink
Reageren op dit bericht
02-22-2010, 08:58 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-22-2010 om 08:58 PM door ChrisF.)
Bericht: #4
ik ga dat dus ook moeten doen... heb al gevraagd waar ik met mijn stroomkabel binnenkon en dat blijkt nog het makkelijkste te zijn. voor alle veiligheid ga ik een mdfplaat maken als hoedensplank om dan de 4-wegs in te steken.. kwestie van mijn originele hoedenplank na dag 1 niet te versnijden Wink

ga proberen om tijdens het proces foto's te nemen en te uploaden Smile kwestie van mede stepway eigenaars een beetje te helpen he Big Grin

Join us at the Facebook Group:
Facebook Stepway Group
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-10-2010, 02:05 PM
Bericht: #5
(02-22-2010 08:58 PM)ChrisF schreef:  ik ga dat dus ook moeten doen... heb al gevraagd waar ik met mijn stroomkabel binnenkon en dat blijkt nog het makkelijkste te zijn. voor alle veiligheid ga ik een mdfplaat maken als hoedensplank om dan de 4-wegs in te steken.. kwestie van mijn originele hoedenplank na dag 1 niet te versnijden Wink

ga proberen om tijdens het proces foto's te nemen en te uploaden Smile kwestie van mede stepway eigenaars een beetje te helpen he Big Grin

als je daar foto's van kan nemen zou dit een goede aanwinst zijn voor de leden
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Contact opnemenDacia Stepway ClubNaar bovenNaar inhoudArchiefmodusRSS-syndicatie