Welkom, gast! Aanmelden or Registreren

Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gespot!!
02-16-2010, 10:25 PM
Bericht: #1
Gespot!!
Hoi,

Ik heb in Nijmegen, nog geen Stepway, gespot.

Staat er een bij de dealer, daar heb ik 11-02-2010 zelf in gereden, van 13.00 uur tot 14.30 uur.

Grt Alfred

Dacia Sandero Stepway 1.6 MPI[/i]
(Grijs Platine)
(Pack Electric)
(Pack Exclusive)
(tevens een trekhaak).
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-08-2010, 10:08 PM
Bericht: #2
RE: Gespot!!
Ik had ook nog steeds geen stepway zien rijden. Tot vorige week, ik was afgewerkt liep de parkeerplaats op, en ja daar stond er een. Ik heb er even vol verbazing naar staan kijken. Ben toen terug naar binnen gegaan om uit te zoeken van wie die stepway was. En wat bleek hij was van een collega. Dit is toch echt toeval, ik werk niet bij een heel groot bedrijf, er werken ongeveer 40 mensen. Dus vanaf nu kan ik er iedere dag even naar kijken, in afwachting van mijn eigen stepway.

José
Reageren op dit bericht
11-22-2010, 12:09 PM
Bericht: #3
RE: Gespot!!
Bij ons in de straat staat naast mijn Stepway een bijna exacte replica van de mijne (in dezelfde kleur ook nog!!!)

De eigenaar kwam een tijd terug aan de deur en vroeg hoe mijn Stepway beviel. Uiteraard gaf ik aan dat de auto prima beviel en ik vroeg toen of hij ook interesse had om er een te kopen. De beste man gaf toen aan dat hij ook een Stepway had besteld en erop was aan het wachten. Bleek dat hij exact dezelfde kleur (Rouge de Feu) besteld had Big Grin

Het enige verschil nu zijn de velgen (en de nummerplaat uiteraard), hij heeft de originele Stepway velgen eronder zitten, ik heb op dit moment een ander setje lichtmetalen velgen eronder zitten (ook 16 inch). De andere velgen liggen nu in de garage. Mijn kinderen zeggen regelmatig dat ze mijn auto zien staan, maar dat is dan dus de andere Stepway. De hond reageert ook vaak op die andere auto, dan denkt ze dat ik aan kom rijden...

Ik spot dus met grote regelmaat een andere Stepway bij mij in de straat Wink
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie:

Contact opnemenDacia Stepway ClubNaar bovenNaar inhoudArchiefmodusRSS-syndicatie